AdStarter: ghiduri pentru studenți

298

AdStarter oferă studenților ghiduri de angajare și bune practici!  

În cadrul proiectului AdStarter, în urma activităților de consiliere desfășurate în rândul studenților, a fost realizată o analiză la nivelul facultăților partenere. Menirea acestei analize este de a sta la baza elaborării a două ghiduri care vor deservi studenților în tranziția din învățământul superior la piața muncii.

Astfel, în cadrul proiectului AdStarter, au fost realizate și lansate 1 ghid de angajare și 1 ghid de bune practici adresate viitorilor specialiști în comunicare și publicitate. Acestea reprezintă un ajutor pentru studenții care sunt în căutarea unui loc de muncă. Cele două ghiduri înglobează competențele și abilitățile specifice solicitate unui proaspăt absolvent în rândul angajatorilor din domeniul comunicării și publicității oferind astfel, un set de instrumente menite să sprijine studenții în procesul de tranziție către piața muncii.

Ghidurile au fost distribuite în București, în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice – Facultatea de Comunicare și Relații Publice și în cadrul Universității din București – Facultatea de Jurnalism și Stiințele Comunicării – secția Publicitate, dar și la nivel național: Iași (Universitatea Al. Ioan Cuza – Facultatea de Știinte ale Comunicării și Relații Publice), Timișoara (Universitatea Politehnică – Facultatea de Științe ale Comunicării) și Cluj (Universitatea Babeș-Bolyai – Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării). 

Proiectul reprezintă inițiativa Mercury360 Communications în parteneriat cu Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA) și Dynamic HR. Mai multe detalii despre proiect se regăsesc pe www.adstarter.ro, www.advocation.ro și pe pagina de Facebook a proiectului.

Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) 2007-2013. Investeşte în oameni!, Axa prioritară nr. 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1 „Tranziţia de la şcoală la viaţa activă”.